luni, 2 iunie 2008

Sanatate feminina

In fine, am reusit... o cura de 2 saptamani cu iaurt... iaurt Activia... pentru o femeie sanatoasa. Intr-adevar, dupa doua saptamani se vad rezultatele. Daca pana acum stateam cate 10 min pe toaleta, astazi era sa nu mai fiu nevoit sa fac acest lucru... dar am avut noroc....Cu un ultim efor si cu o strangere proletara din dinti, am reusit sa ajung la birou, ba mai mult, sa ajung intreg, proaspat si curat la toaleta... si toate astea din cauza de Bifidus ActiRegularis... Acum citesc cu interes pe cutie... “Activia ajuta la reglarea tranzitului intestinal lent. Cu o sticla de Activia in fiecare zi, dupa doua saptamani veti simti diferenta.”. Intr-adevar, am simtit-o pe pielea mea. E adevarat ce zic baietii de la Danone.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Bai Coaja, mie mi-e clar: nu stii sa te caci. Toti credeti ca e simplu, dar cacarea e si ea o stiinta. Plus ca-ti trebuie exercitiu, nu gluma, nu poti pretinde dupa doua, trei cacari ca esti gata de marea performanta. Ti-o spune un profesionist, care s-a cacat in acceleratul Iasi - Timisoara, tinandu-se cu o mana de perete si cu una de chiuveta, reusind totusi uluitoarea performanta sa nu se cace pe pantofi!
PS: gata, nu-ti mai spun, ca n-am chef sa ma suni dupa aia din 5 in minute sa ma-ntrebi: si acum ce fac, maestre?

dan spunea...

mda...si eu cred ca tu nu stii sa te caci. cati ani ziceai ca ai?

in fine .. altceva vroiam sa zic.
inteleg ca Bifidus ActiRegularis grabeste tranzitul intestinal. adica daca ai mancat o pruna fara iaurt, pruna respectiva iese pe partea ailalta intr-un timp t0. daca mananci pruna aia impreuna cu iarutul asta minune, atunci pruna iese pe partea ailalta intr0un timp t1 < t0. corect nu ?
putem sa facem niste concursuri pe tema asta? mancam o cireasa in acelasi timp si cine scoate primul samburele pe partea ailalata castiga?

Anonim spunea...

mane, ia incearca niste ciocolacs. :D

Anonim spunea...

@Iulius

Esti bestial

Anonim spunea...

bre nu stiu de care activia bei tu da' eu n-am vazut pana acum niciodata activia la sticla :))

Mizeria Inumana spunea...

Bre...be... vezica e la sticla d-aia TetraPac... tehnologie noua!