vineri, 13 iunie 2008

Amintiri

Imi aduc aminte cu placere de foste “iubiri”. Imi aduc aminte cu placere de relatii care s-au intamplat acum multi ani, cand eram tampit si naiv... ma amuza. Privesc in urma si ma compar cu acel copil bezmetic care aveam impresia ca tot ce zboara se mananca si ca orice fata nu e decat un boboc de trandafir pe care trebuie sa-l astepti sa se deschida... :))... Glumesc... Nu sunt EMO... :)
De fapt, care-i faza... stam ieri si ma gandeam... si intr-adevar mi-am adus aminte de-o gajica cu care fusei eu mai demult... amu vreo 10 ani... o agatasem la un bairam cu ajutorul halatului de noapte al gazdei... poveste complicata si veche. In fine, totul mergea fain si frumos, pana-ntr-o zi, cand.... sun la ea sa vaz de iese p-afara:
- Alo, Fam P (ca asa vorbeam p-atunci. Si evident, am sunat pe fix)?
- Da. Cu cine doriti, raspunde ma-sa?
- Cu Cristina (n-o chema asa, evident)!
Ma-sa se duce s-o cheme la telefon, iar eu ma pregateam sa-i explic, evident cu o voce ragusita, cum am fost eu racit vreo doua zile si nu am putut sa ies din casa, motiv pentru care nu ne-am vazut.
- Alo... zice ea!
- Buna, zic eu.. evident cu vocea mea schimbata!
- Cine-i acolo?
- Eu!
- Care eu?
- Haha... nu mai stii, hai ghiceste!!
- Tu esti Mihiai?
- Nu, gresala...
Si uite asa s-a incheiat o relatie “frumoasa”!!! =))

(Faza asta mai merge povestita cu “Am un amic care...”)

6 comentarii:

Anonim spunea...

e bine ca ai inchis tu, ca altfel era mai nashpa daca nu te nimerea nici din 5 incercari... :)

Mizeria Inumana spunea...

Crezi ca ar fi fost atat de nasol? :))

Anonim spunea...

"Glumesc... Nu sunt EMO... :)"
de fapt esti 14% emo :|

franz schneider spunea...

Fericitule ! Ai scapat ...neviolat !

Mizeria Inumana spunea...

Constat ca sunt prea multe chestii prea "evidente" in acest text! :))

Anonim spunea...

Poate tocmai se pregatea sa termine relatia cu Mihai spunandu-i ca a cunoscut un tip minunat, capabil s-o faca sa vibreze din toata fiinta ei gingasa...
Sau, de ce nu te-ai dat (macar putin, asa, "for fun") drept Mihai, sa-ti formezi din cateva cuvinte schimbate o impresie despre natura relatiei dintre ei?