luni, 16 iunie 2008

3 lucruri care mi-au trecut astazi prin cap...

Astazi mi-au trecut 3 chestii prin cap... o idee, o teorie si o inventie...

Ideea care mi-a napadit astazi creierii este ca.. daca invarti butonul de la microunde (ala cu temperatura) in sens invers, e posibil ca bietul tau cuptor sa raceasca!

Teoria mea va revolutia lumea moderna si va zgaltai din temelii Geneza din biblie. Eu cred ca femeile se trag dintr-o bacterie care era pe meteoritul care a lovit pamantul si a dus la disparitia dinozaurilor. Deci... sa nu mai dam vina pe meteorit, cand si bacteriile respective poarta partea lor de vina...

Inventia mea ar fi ceasul cu pupaza... care la ora exacta sa nu mai faca in modul ala enervant, si anume "cucu cucu", ci mai dragalas... "pupu-pupu"...

3 comentarii:

dan spunea...

eu sunt de parere ca dinozaurii au disparut imediat ce au aparut femeile.

Mizeria Inumana spunea...

pai da.. asta zic si eu... si abia dupa aia a aparut omul...

Imagineaza-ti un Tiranosaurus Rex pus sa fac curatenie sau sa spele geamuri... evident, unica scapare era... moartea... :(

dan spunea...

dap. dar dinozaurii au ales sa moara cu demintate. au gasi primul meteorit si s-au aruncat cu capul in el.