joi, 19 iunie 2008

Despre chiloti si puterile lor minunate

Nu cred in bobi, nu cred in cititul in zatul de cafea, nu cred in cititul in palma sau in zodiac, dar cred in puterea chilotilor. Chilotii sunt un fel de amuleta, un fel de coada de iepure care-ti aduce noroc, daca o tii agatata de retrovizoarea de la masina, un fel de funda rosie care te fereste de deochi, daca stii unde s-o porti. Bine-nteles... nu toti chilotii au aceste puteri, ci doar unii pe care trebuie sa-i descoperi la timp ca sa beneficiezi de darul lor. De ce la timp? Pentru ca altfel risti sa porti niste chiloti rupti in cur in momentele de incercari maxime.
Eu detin o astefel de pereche... de chiloti. Sau mai bine zis... am detinut. Si acum imi vine sa ma dau cu capul de pereti... de ce? Pentru ca nu i-am descoperit decat prea tarziu. In momentul in care le realizasem puterea, deja le aparea prima gaura... in fund. Gaura la chilot e la fel ca parul alb la femeie... O data aparut iti dai seama ca se apropie o criza... in cazul femeii o criza de nervi, in cazul chilotilor... o criza de personalitate. Nu poti sa ai personalitate daca esti rupt in cur... fund, pardon.
In fine, sa revenim la treburile noastre... Ma gandesc ce sa fac cu ei... sa-i arunc? Nu-i bine sa-ti dai norocul afara din casa... Sa-i port asa? Nu se poate!!! Totusi... trebuie sa iau o hotarare...
Ma uit la toti acesti oameni seriosi cu puteri supranaturale, toti acesti barbati care au salvat lumea, acesti eroi ai epocii moderne... lor nu le-a fost rusine... voi fi ca ei, ii voi purta peste pantaloni!!

In concluzie vreau sa va zic ca vand:
Tricou – aduce noroc la examene (pe asta-l dau cu 5 milioane)
Chiloti – astia au succes la femei (pe astia vreau doar 10 milioane, pentru ca sunt varianta rupta in fund)
Sosete – din bumbac (2 milioane)
Maieu – un produs ideal pentru pescari (1 milion)
Adidasi Asics – ideali pentru concediu medical (500 000 – mi-am rupt de doo ori piciorul cu ajutorul lor).

9 comentarii:

dan spunea...

la ce success la fomei ai tu mi se pare cam piperat pretul chilotilor tai.

insa profit de ocazie si imi fac si io un pic de reclama. vand sfaturi cu privire la femei. promit esec garantat. andi (il stiti ...mizeria noastra) a incercat in mai multe randuri sfaturile mele si a reusit sa se desparta cu success si trambite de persoana respectiva chiar daca vroia tocmai contrariul.
acum la promotie ...numai o bere sfatul.

Mizeria Inumana spunea...

Domne... chilotii au succes la fomei... n-ai priceput ideea!!

dan spunea...

pai daca ei au succes la femei de ce sa ii platesc?

offtopic: scoate in puii mei verificarea aia de de cuvinte. abia vad si asa cand e scis normal darmite cand e scris anapoda si inghesiut acolo. te duci matale la tablou de bord -> setari -> comentarii si cauti Vreţi să arătaţi verificarea cuvintelor pentru comentarii? si raspunzi cu NU.

sa nu ma mai puna pe mine sa buchisesc kivcbvr cand comentez

Mizeria Inumana spunea...

@dan

Gata domnu'... v-am facut pe plac!

Anonim spunea...

Robin! aici erai...:D

Dragoş spunea...

se pare că nu eşti printre cei mai inteligenţi oameni posesori de bloguri.

Mizeria Inumana spunea...

@ Dragos

Da, draga Dragos, sunt sigur ca ai dreptate, dar faptul ca ti-ai pierdut 5 minute din viata ca sa ma citesti si apoi sa-mi raspunzi ma face sa cred ca nici tu nu esti un geniu!!

Anonim spunea...

Am ajuns pe blogul tau din intamplare si am zis ca nu pot lasa asa ceva nepenalizat. Nu te flata :)

Mizeria Inumana spunea...

Dupa cum iti spuneam... nu esti tocmai un geniu!