vineri, 1 august 2008

Gagicarisme

Acum cateva zile am tras de pe net un fel de ghid de agatat femei. Evident, o mizerie de 2 lei, care in loc sa te scoata din cacat, ar reusi sa te bage in situatii mult mai penibile din care nu ai avea nici o sansa sa mai scapi. Cred ca fraza asta n-are nici un sens, dar nu mai stau s-o recitesc... In fine, ideea e ca am devenit campionul replicilor stupide de "imbarligat" femei... ultima noutate in materie de agatat gagici pe YM!: "Daca as fi Sburatoru, ai sta cu fereastra deschisa la messeger?".


Cica Mizeria inumana ar insemna ceva de genul "CACA DE EXTRATERESTRU!"... tu-le muma'n cur de retardati verzi!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

bre acuma pe bune,mie mi se pare foarte tare replica aia pentru agatat.probabil din cauza asta am eu atata succes la fete...