sâmbătă, 5 iulie 2008

Ceva stupid

Se zice ca barbatii sunt mult mai sensibili decat femeile. De fapt... mult mai sensibili si mai romantici decat femeile. De fapt, femeile n-au nici o treaba cu romantismul. De fapt, femeile n-au nici o treaba... Hai sa ne gandim la o femeie devenita pictor celebru.... sau macar un compozitor celebru... nimic... zero... nul... Barbatii sunt niste senibili... femeile... niste nesensibile...
De fapt... hai sa ne imaginam un fapt concret, care sigur vi s-a intamplat, pentru o mai buna exemplificare...
EA – Iubitule, zi-mi ceva frumos!!
EL – Ooooo, tu petunie... mi-ai luminat viata... bla bla bla...
Acum... situatia inversa...
EL – Iubito, zi-mi ceva frumos!
EA – Pai ce sa-ti zic?
EL – Ceva frumos... zi-mi niste vorbe frumoase!!
EA - Ce dracu sa-ti zic? Nu stiu ce sa-ti zic, lasa-ma in pace!!
EL – Hai mai, petunia mea draga!!
EA – Bai, vrei sa ne certam? Lasa-ma in pace...
Evident, o sa ziceti ca n-am dreptate, dar... ia faceti o incercare!!

Niciun comentariu: