marți, 15 iulie 2008

Bzzzzz... pana moriiiii!!!!

Pai cand vine vara ma umplu de draci si de tantari. Ma enervez o data pentru caldura si o data pentru scarbele care bazaie. Nu inteleg. De ce Dumnezeu nu ma pisca in liniste. Sa ma piste pana ma cac pe mine, dar sa taca in puii mei din gura... dar nuuuuu... ei trebuie sa bazaie. Azi noapte a fost ceva insuportabil. Parca dormeam intr-un cuib de tanatari. Pana la 2 noapte am ucis cu sange rece vreo 12 creaturi d-astea enervante, iar pana la 3 am capturat una intr-un borcan. :D... Acum vine randul meu... la noapte o sa-i bazai lu asta pana-i crapa capul, iar daca adoarme o sa-l musc si eu de craci!!

4 comentarii:

dan spunea...

adica tu te plangi de faptul ca ei te avertizeaza. frumos ar fi sa te bazaie pana te caci pe tine dar sa nu te piste. sa te sacaie si sa iti rada in fata :P sa te rogi de ei sa te intepe !

cica daca mananci mult pepene si bei multa bere si lapte si iei si pastile de dormit impreuna cu laxative nu te mai pisca. de scarba probabil.

Mizeria Inumana spunea...

Bzzz... :))

Anonim spunea...

dane,daca faci cum spui tu nu o sa mai prezinti interes tantarilor insa vin alti demoni mai mari!MUSTELE!

Anonim spunea...

bre, da' in Antarctica sunt tantari? sau sunt d-aia modificati genetic cu trompa de elefant?