marți, 20 ianuarie 2009

Visul unei nopti de iarna

As avea nevoie de cineva care sa-mi interpreteze un vis. De fapt, cred ca ar trebui sa ma duc la tanti Marghioala, regina magiei alb-negre din Romania. Ea sigur ar putea sa ma ajute. Ea si numai ea. Am vazut acum cateva zile la emisiunea Maimutancei un grup dezorganizat de ghicitoare, manca-ti-as talentul matale de gagiu, care mai de care cu coroana in cap, cronc... explicandu-ne cat de valoare e ea si neamu’ ei al dracu’.
Da’, sa revin la vis.

Pai se facea ca eram plin de bani si imi cumparasem conac la tara. Conacul era prevazut cu mobila. Mobila faina, moderna, cumparata fara comanda dintr-un magazin ultra-central. Si cum eram obisnuit cu locuitul la bloc, totul era dezorganizat si aglomerat. In fine, trec anii si pana la urma se intampla si lucrul care face ca acest vis sa fie deosebit... se intampla ca in casa sa-mi intre un demon care sa se intaleze, nefireste as zice eu, in sifonier. Si cum statea el in sifonier, de fiecare data cand treceam prin fata lui facea „Grrraaraararrrrrr!”... in rest era ok. Nu facea mizerie prin casa, nu deranja vecinii, nu musca... doar „Grrraaraararrr!” si gata. L-am suportat eu ce l-am suportat si dupa o vreme am inceput sa-mi dau seama ca il enerveaza foarte tare daca-i dau cu o mingie de tenis in cap. In fine, timpul trecea, el „Grrraaraararrr!”, eu poc... pana intr-o zi cand nervos rabufneste!
- Mai lasa-ma in pace!
- OK!

Oare ce ar trebui sa inteleg din visul asta?

14 comentarii:

dan spunea...

e de fapt o fantasma autopunitiva provocata de un complex pe care il ai si care s-ar rezolva de la sine daca ti-ai cumpara anvelope de iarna.

Mizeria Inumana spunea...

E o vorba veche romaneaca care zice: "Cumparati anvelope de iarna vara si de vara iarna!".

Anonim spunea...

Mie mi se pare o poveste destul de logica la urma urmei

Mizeria Inumana spunea...

@Nautilus
Pana la urma am descoperit ce misterului vectorului "demon-sifonier-Garaararrr!"... asta trebuie sa fie definitia clasica a femeii!

Anonim spunea...

Da, in definitia moderna femeia trebuie sa aiba doar una-doua dimensiuni

Anonim spunea...

bafta ta a fost ca nu se enerva daca-i dadeai in cap cu bila neagra de la bowling ... iti dai seama ca faceai (am vrut sa spun faceai dracului dar nu-i o expirmare eleganta) hernie!

Mizeria Inumana spunea...

@Nautilus
Una-doua dimnesiuni? Asa am crezut si eu, dar sunt 3... cica 90-60-90!

@Logaritm
Era un demon bland, care-si controla destul de bine iesirile nervoase.

Anonim spunea...

Pai 90-60-90 e un simgur numar, (90,60,90), deci ai putea spune ca femeia este chiar adimensionala

Mizeria Inumana spunea...

@Nautilus

Adica sa inteleg ca femeia e un fel de segment? As fi preferat sa fie cel putin un plan. Ce sistem de coordonate ai folosit? Care-i planul de referinta?

Anonim spunea...

Nu un segment, ci un punct ( ! ), sa-l numim F(90,60,90) din spatiul 3dimensional.

Sau numarul hipercomplex f=90+60i+90j

Mizeria Inumana spunea...

@Nautilus... tu ai putea definesti o femeie printr-o functie!

Anonim spunea...

Femeia - o functie ? domeniul ei de definitie ar fi multimea vida - un caz extrem, dar posibil

Anonim spunea...

bre...vezi ca ti-ai uitat legat cainele vorbitor in sifonier

dan spunea...

mi-am luat wok !