vineri, 9 mai 2008

Frunza verde romaneasca, Silicoza sa traiasca!!!

La Amsterdam, imi spunea un prieten ca de la 1 mai s-a interzis fumatul in locurile publice... s-a interzis fumatul tigarilor. Fumatul tutunului... deah... Acum problema e a celor care fumau marijuana pe strada si care cica nu mai pot sa foloseasca tutun pentru a-si face tigari, fiind obligati sa fumeze marijuana pura. In fine... ori se drogheaza, ori se joaca... acolo nu se umbla cu jumatati de masura. Toate astea se intampla din cauza legilor (m)UE...
Totusi, nici ai nostri nu sunt mai prejos... cu o abilitate demna de cauze mai bune, din cate am inteles, de la 1 iulie se interzice fumatul in orice spatiu public, indiferent ca-i bar, club, discoteca, teatru (aici chiar glumesc). Hmm... ne evropizam!
Acum... si eu, ca un fumator ce ma aflu, cu frica de UE si Dumnezeu, incep usor, usor sa ma confromez acestor norme. Pe langa faptul ca la birou incerc pe cat posibil sa fumez cat mai putin in incinta institutiei, am inceput sa reduc, evident si numarul de tigari fumate in spatii publice. Mi-am luat filtre pentru un fumat mai sanatos si toate astea dintr-un spirit ecologist sau habar nu am de care... si a dorintei ca vrabia autohtona sa nu faca boli pulmonare si pui retardati.
Intre timp, primaria Capitalei (sa-l salut in gura pe domn’ Videanu) a lansat un program infernal de asflatari si reabilitari, lucru care a dus la dizlocarea si lansarea in atmosfera a zeci de tone de praf si alte dracii mult mai sanatoase pentru bietii nefumatori decat fumul eliminat cu nesat de porcul pipas (adica de fumator, ca sa nu ma intrebati ce-i ala). Pai cum vine asta domn Videanu, eu iti respir bordurile si o tagara nu ma leshi?

3 comentarii:

Roxana spunea...

apropo de asta, am citit undeva ca in pasajul de la univ ar putea sa fie chiar toxic aerul pt ca a fost construit intr-o perioada cand se mai folosea inca azbest si acu aia de-l fac frumos (cica) s-ar putea sa-l zgarme si sa ni-l bage in nas. Asa ca ai putea sa zici multumesc ca respiri doar praf, da?

Mizeria Inumana spunea...

Rox... cati oameni ai vazut sa moara in pasaj?? :))

Oricum, domn Videanu sa traiasca!

Roxana spunea...

sincer, n-am vazut nici oameni care sa moara pe strada de la praf