joi, 8 mai 2008

Dupa amiaza de caine

Cadavrul didactic. Ca si cadru didactic ce ma aflu, in perioada asta nu am prea multe de facut. Examene, corectari de proiecte, diplome (laudat sa-i fie numele Domnului ca taman au trecut), admiteri (aci retractez cele spuse in paranteza precedenta), iar examene si nu in ultimul rand... restante... restanele nu sunt doar ale studentului, ci si ale mele de-o potriva.
Cum corectam un proiect?
Cu scarba aferenta deschidem fisierul excell in care avem grupa de studenti ce va avea examen maine. O clipa, va rog!
Cacat... se pare ca nu exista asa ceva... Oricum, renunt la cautare... o sa-i scriu pe-o foaie in ordine alfabetica.
Biroul e plin de foi... si gunoaie... renunt repede la ideea cu lista... ba mai mult... o sa-mi fac putina curatenie.... :)) Mi-am gasit agenda din 2007 pe care o foloseam ca organizator!!IUPIIIIII! Pot s-o arunc... are prea multe foi goale... Foaia cu examene nu o arunc... o asez cu grija in birou... Probiabil ca o s-o arunc maine...
Porofelul... este!
Statul de plata... bun de aruncat!
Fluturas cu Cursuri de calificare profesionala... de aruncat...
Bomboana primita rest.... de aruncat... + 2 croasante luate acum 2 saptamani...
O chitanta in valoare de 27 de RON.. casti... de aruncat...
Adresa de la decanat + caramea Cipi (de asemenea primita rest)... de aruncat...
Cheia de la toaleta ... RAMANE!!
2 CD zgariate... de aruncat...
Rigla... ramane...
Cuter... ramane...
Leocoplast... ramane...
Cutie 10 CD-uri... ramane...
Inca 3 echere... ce plm!! ... hai bine... raman si astea...
2 baterii... raman...
Gata... m-am organizat... pot sa incep.... mda... proiecte de corectat... am nevoie de un pix ROSU!! :D Bate vantul... tot biroul se dezorganizeaza din nou... postituri pe jos... + nevoie de pix rosu.
Postit gol - bun de aruncat.
Gasit pix rosu... Faber Castel Needle Gel - 0.5 mm micro.
Cuget putin... in timpul semestrului tineam prezenta pe o lista care se afla intr-un dosar... :D Ce destept sunt!! Plec in cautari... dureaza putin, evident...
Gasesc foi bune de aruncat... le arunc. La fel... bune de aruncat... Anuar privind activitatea profesional stiintifica + 2 Rezumate a unor teze de doctorat a unor studenti arabi...
Da... eu imi caut dosarul meu... impart poiectele in doua gramezi... cele de semestrul trecut si cele de semetrul asta... Renunt... vreau dosarul meu!!
Servetele... de aruncat + o foaie...
Gasesc niste postituri care trebuiau sa-mi aduca aminte sa ma intalnescu cu cineva... :( (cel mai mult am intarziat o saptamana la o discutie)!!
Inca un postit... bun de aruncat!!
Gata... am gasit si dosarul cu prezenta!! Am scapat...
Acum nu mai am decat sa incep corectarea proiectelor...
Il iau pe primul... Studenta S.S.... Bagamiash... 5 Nu pot sa ma uit in tot... 5 e ok... proiect de corectat - timp 15 secunde... e bine... in ritmul asta termin repede.... Studenta G. A-M. Semestrul trecut a luat 10. Acum o sa ia mai putin... Start.... 30 de secunde ca sa-mi dau seama ca e proiectul de semestrul trecut... Bre... ce dupa-amiaza de caine!!

2 comentarii:

Roxana spunea...

oare asa se corecta si la jurnalism? :D
ceva imi spune ca da...

Mizeria Inumana spunea...

:P la voi si mai si!!