luni, 4 mai 2009

Gripa

De fro doua zile sunt cocosat de gripa. Cum toata lumea e panicata am crezut ca si eu sufar de celebra gripa porceasca, numai ca astazi mi-am adus aminte. Vineri, pe zi, cand ma pregateam pentru acea noapte extraordinara lasata cu martiriu si pioase discutii matinale, in timp ce ma duceam spre celebra bodega irlandeza, ma intalnesc cu un porumbel, mort, ce statea nefiresc cu limba scoasa intr-o parte. L-am privit, el s-a uitat la mine ca lemnul si am plecat. Acum imi dau seama ca de fapt turtureau era bolnava de gripa si isi tusise ultimile clipe chiar in preajma mea.

Sa dea Domnu sa vina cutremuru!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ai ajuns sa faci confuzii intre porumbel si turturea ?

Mizeria Inumana spunea...

Cu burta in sus, toate arata la fel.

Anonim spunea...

macar nu confunzi burta in jos cu burta in sus

Mizeria Inumana spunea...

E bine si asta... uneori fac confuzii si intre anonimi!

Anonim spunea...

imi jignesti id-ul ...