vineri, 12 decembrie 2008

Vineri

Ora 7:00 - Ma trezesc dimineata, plin de lipsa de chef. Ma gandesc sa mai stau putin in pat, dar trebuie sa merg la birou. Chiar daca e vineri, ultima zi de lucru a saptamanii, iar de maine incepe petrecerea, nu-mi vine a ies afara. Totusi, ma trezesc, imi fac o cafea, ma scarpin nefiresc, intind mana pe balcon, aleg un tricou... ma duc la dus. Intre timp mai ma scarpin inca o data nefiresc.
Ora 7:20 - Fac dus. Imi aleg blugii aia noi, cu gauri din fabrica, si care arata ca si cand ar fi purtati. Cand am fost la tara, bunica-mea observandu-le gaurile din fabrica, i-a peticit. Acum sunt posesor de blugi moderni cu gauri din fabrica peticite. Totusi, in sinea mea sunt fericit. Astazi, am reusit sa-mi gasesc sosetele pierdute cu un an in urma. Ma saturasem sa port doar sosete albe.
Ora 7:50 - Ma imbrac, imi aleg un iaurt dietetic din frigider si imi beau cafeaua. Plec... pe drum constat ca mi-am uitat iaurtul acasa. „Da-l in ma-sa!”, imi soptesc in barba, „Cel putin sunt barbierit!”.
Ora 8:15 - Merg ce merg... ma intalnesc cu o cunoscuta. O cunoscuta nesuferita... (sper ca nu are acces la blog)... in fine...
Mie mi-e cald si stau cu haina desfacuta!
- Ai tricoul sifonat, imi spune ea.
- Da! Raspund fara nici un chef.
- Are pe piept o urma ca si cum ar fi stat pe sarma, continua ea.
- Da, are... raspund eu!
- N-ai fier de calcat?
„Am, da dorm pe sarma, du-te’n ma-ta!” ma gandesc eu. De fapt, doar ii intorc un zambet.
Ora 9:15 - Ajung la birou. Un perete e plin de cafea... de fapt, cafeaua e lansata pana pe tavan! WTF... caut niste lavabila! Ma apuc de zugravit. Ziua mea de vineri e plina deja de rahat. E abia ora 11:45. Am terminat de pictat.
Ora 11:46 - Ma asez pe scaun, in fata calculatorului. Ma strang chilotii. Visez budigai tetra!
Ora 11:47 - Ma suna un amic. Are in cap o afacere. Vrea sa-si deschida firma de batut tarusi. Il ascult uimit. Nu are nevoie decat de-o instalatie de forat si un ARO. Ma amuza ideea!
Ora 11:50 – Sper ca ma apuc de lucru.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cum reusesti sa stai in echilibru cu pieptul pe sarma si sa mai si dormi ?

dan spunea...

chilotii aia care te strang nu iti intra si in cur?

Anonim spunea...

Va recomand chilotii perfecti: centura de castitate. Cand mergeti la bere sa nu uitati cheia

Mizeria Inumana spunea...

Da, da, da... radeti de mine... oricum... stransul chilotilor nu e sanatos... iar centura de castitate... poate fi fatala uneori!