vineri, 14 noiembrie 2008

Despre dragoste...

Eram prin anul I de facultate la o petrecere intr-un bar, ziua cuiva, habar n-am cine, si acolo intalnesc o gagica. Ca niciodata totul se intampla foarte repede si se inainteaza foarte departe. Ii iau numarul de telefon, ramanand s-o sun a doua zi. A doua zi ma intalnesc cu niste amici care incep:
- Aseara te-ai facut praf, nu?
- Nu, de ce?
- Erai praf... te-am vazut cu aia! Te pupai cu ea!
- Man, am baut, dar nu eram varza...
- Ba da!
- Dar de ce zici asa?
- Pai baiatule, tu nu ai vazut cum arata aia? Erai beat mort!
Auzind astea, mi se taie... oare cum arata de fapt? Chiar eram beat? N-o mai sun. Dupa o vreme o intalnesc in autobuz. Totusi, pare draguta. Vreau sa vorbesc cu ea, dar ma repede si-mi intoarce spatele.Cobor, ma intlanesc cu cei doi care mi-o descrisesera ca ar fi hidoasa.
- Mai, m-am intalnit cu tipa. Nu-i cum spuneati voi, e chiar draguta.
- Da mah, era draguta, dar ce... chiar vroiai sa ai gagica?

2 comentarii:

Monty spunea...

:))... mda, deci si pe tine te strica anturajul in facultate...

Mizeria Inumana spunea...

Nu ma strica... imi strica... mai multe! :D